Monday, June 8, 2009
Yay, Ik ben getagged door MDStyling. Het idee is om 20 feiten te noemen over jezelf die niemand van je weet. Nutteloze feiten...Hier gaat 'ie:
  • Ik heb half Surinaams/half Nederlands
  • Ik studeer International Business & Management, en mijn klasgenoten komen from all around the world.
  • Ik heb super kleine oortjes haha. (maar hoor wel goed!)
  • Ik hou zoveel van 'Taxi'-drink. Elk glas is weer een feest.
  • Mijn vriendje komt uit de Dominicaanse Republiek. (Zo krijg ik caramel-kindjes)
  • Ik heb een peetkindje, genaamd Jade waar ik gewoon verliefd op ben:

  • Ik ben ontzettend bang voor spinnen.
  • Ik heb een zwak voor caramel-kleurige kindjes.
  • Ik drink geen alchohol, om mezelf te beschermen voor vernederingen haha.
  • Ik huil om alles.
  • Mijn favoriete shows zijn Run's House en Prison Break.
  • Frietje Met is mijn verslaving. Eet het soms 5 dagen in de week. (maar kom geen gram aan)
  • Ik ben nog nooit in Parijs geweest.
  • Ik krijg sproetjes van de zon.
  • Ik heb een witte macbook, die ik behandel als een baby.
  • Mensen denken vaak dat ik marokkaans of turks ben.
  • Ik heb 2 broers.
  • Ik heb een LG Prada telefoon, maar lijkt nu op een telefoon van de DA, aangezien PRA er vanaf gesleten is.
  • Mijn beste vriend in homo and I love it.
  • Mijn favoriete geurtje is Zwitsal & D&G The One.
Ik ga Adelaide en Jadorevoguee taggen! Good Luck!

7 comments:

Unknown said...

Haha wat leuk om te lezen is dit zeg! Grappig van je telefoon :P!

Petitebine said...

Homo's zijn echt vaak de leukste mensen haha:)
Jij woont in Eindhoven toch, zit die opleiding daar ook? Leuk om te lezen :D

MDSTYLING said...

Superleuk om te lezen! Je peetkindje is echt suuuuperschattig <3

Ik zal volgende keer in A'dam even bij die winkel kijken! :D

Jules said...

Thanks voor je tag :)

J'adore Vogue said...

Thanks ;)
Wat een cutie is je peetkindje, echt geweldig!

ღ♥ CONFASHIONS FROM AMSTERDAM said...

haahahahah gekkie!

"Ik heb een LG Prada telefoon, maar lijkt nu op een telefoon van de DA, aangezien PRA er vanaf gesleten is."

Leuke feitjes :)

COME OVER TO THE DARK SIDE... WE HAVE CANDY said...

Wat een schatje zeg!!!

Post a Comment

About Me

My photo
A girl that loves fashion and wants to open her own high-end boutique. Wanna contact me? phyliciaz@hotmail.com

Blog Archive

Followers