Monday, May 4, 2009

My Outfit...

Dress: Only Belt: Liu Jo Clutch: H&M Sandals: van Haren

3 comments:

This chick's got style said...

Mooie outfit zeg! Die clutch is echt geweldig, zo jammer dat ik hem nooit heb kunnen bemachtigen!
Echt leuk.

x!

Anonymous said...

Leuk! Mag ik vragen hoe je aan dat riempje bent gekomen? Gewoon via de site of ebay ofzo?

En welke maat heb jij van dat jurkje genomen? Ik weet niet hoe hij valt nl.

Phyl said...

Thanks! Riempje heb ik gewoon in de winkel gekocht, heb 'm al een jaar ong.
En dat jurkje heb ik in maat M gepakt, maar ik ben xs, bij dit model jurkje maakt dat niet zoveel uit :)

Post a Comment

About Me

My photo
A girl that loves fashion and wants to open her own high-end boutique. Wanna contact me? phyliciaz@hotmail.com

Blog Archive

Followers