Wednesday, June 10, 2009

DIY Headband/Belt...

DIY Haarbandje/Riempje ! Ik wilde graag een sequined-haarbandje maken, maar vond toen deze leuke dingetjes...Het is eigenlijk om armbandjes te maken, maar ik heb er stof achter geplakt en zeegroene steentjes (lijken turqoise, maar zijn zeegroen), aan de uiteindes heb ik lint geplakt zodat ik het al haarbandje maar ook als riempje kan dragen...ben tevreden over het resultaat! 
Nu heb ik nog een groen croco en multicolor bandje over, en daar ga ik wel armbandjes van maken. Oh btw, de multicolor bandjes bestaan uit allemaal kleine gekleurde kraaltjes <3

12 comments:

Kelly said...

Wat leuk! Staat ook erg goed met dat shirtje :)

J'adore Vogue said...

Wat leuk gedaan zeg! Vind het vooral leuk uitzien bij je jurkje.

Your name here said...

Dit is leuk gedaan zeg! Goed gelukt en mooie kleurtjes.

Anonymous said...

Leuk zeg!!

Unknown said...

Waauw :o echt supermooi! Volgens mij had ik heel vroeger ook zoiets om armbandjes te maken hihi!

Birgit said...

Onwijs leuk gedaan! En wat een mooie kleurtjes zeg :)

This chick's got style said...

Wat leuk zeg, dat heb je echt cool gedaan!!

x!

moded'amour said...

erg leuk!!

Carlijn said...

superleuk en creatief!

Ilanka Verhoeven said...

Wat leuk! Great DIY!
X, www.fashion-nerdic.blogspot.com

Eline said...

echt heel leuk!
x

COME OVER TO THE DARK SIDE... WE HAVE CANDY said...

Dank je wel! Ik vind zelf dat ik afschuwelijke benen heb,ziet er zo onegaal uit :S ik moet nog even een paar zonnebankjes pakken om dat te verbloemen. :P

Het tuniekje is van French Connection bij ASOS besteld! Nu in de SALE. Maar ik raad m je niet aan. Ik heb m toch maar gehouden, zo een gedoe met terugsturen enzo. Maar het is een lycra stofje (zo een trainingsspul) en die naadjes zijn een beetje heel donkergrijs waardoor die erg opvallen en die naden zitten in het midden van het jurkje. Echt zonde! Maar mocht je m niet kunnen vinden op ASOS moet je maar even een gil geven!

Trouwens erg leuk gelukt je haarbandje! Mooi!

Post a Comment

About Me

My photo
A girl that loves fashion and wants to open her own high-end boutique. Wanna contact me? phyliciaz@hotmail.com

Blog Archive

Followers