Monday, July 13, 2009

Hermes Hysteria...

Aangezien ik a.s weekend mijn eerste clic-clac Hermes armband ga kopen, wil ik jullie even wat Hermes Hysteria laten zien! De armbanden hierboven zijn stuk voor stuk prachtig, en ik hoop natuurlijk dat ik na jaren en jaren ook een kleine collectie heb.
De oranje dozen bovenop de kast vind ik bijna net zo mooi als de kast zelf (symtomen van een H-verslaving). Maar de Birkin's en Kelly's op links zijn echt to die for...
En het toppunt van Hermes Hysteria is Katerine. Deze vrouw bezit maar liefst 73 Hermes tassen, en is daarmee gekroond tot mijn HELDIN...

12 comments:

Anonymous said...

jeetje wat een collectie haha!

Josephine said...

Ik vind hermes sjaaltjes ook echt om te hebben!

Mirthe said...

Wat?! 73 Hermes tassen? Ik zou al extreem blij zijn met eentje (:

delina said...

wauw idd prachtig! weet je al welke armabnd je gaat nemen ? xx

This chick's got style said...

Hahah jeetje, 72! Niet meer normaal!
Maar wat een prachtige walk in :D

Your name here said...

Wauw die armbanden <3 en die kast prachtig! Wou dat ik al die armbanden en 73 Hermès tassen had :D!

Cindy Van Dyck said...

Gek zeg :o! Wil ik ook wel *droomt* x

Anonymous said...

haha wat cool zeg! 73 tassen :O het zijn idd prachtige tassen!

WhatWomenWear said...

O god! Zij houdt heel het bedrijf draaiend.

KY said...

Wat een collectie :O welke kleur Hermès armband ga je kopen? Ze zijn echt mooi, jammer dat ik smalle polsen heb en armbanden mij bijna altijd te groot zijn.

Lotte said...

Was even benieuwd: Is je eerste clic-clac van Hermes al in je bezit?

Anonymous said...

Hello there ladies,

I am looking for a couple of orange Hermes boxes. Is there anyone who would like to sell me some?

Hermes-fan

Post a Comment

About Me

My photo
A girl that loves fashion and wants to open her own high-end boutique. Wanna contact me? phyliciaz@hotmail.com

Blog Archive

Followers